Khamis, 28 April 2011

mamai ke.huhuhuh




meh i pluk meh....


i wanna hug u like ths..maaf b..cori cangat5!!!!!huuuuuu xsengaja b...i d alam tgh2,sedar xsedar tah mn 1.huhu..nk kata xsedar leh jwb kol,nk kata sedar i bgn pg ni,i xtau pun u ada kol smlm..huhu..

pg ni kn..CHENTAHATIAKU ckp dia trasa ngn aku. aku tny nape dia xnk ckp, last2 dia btau gak, rupanya smlm pas hbs duty dia kol aku ckp gnite, tp aku ckp "td kan dh gnite"..huhuhuhuhuhuhuhuhu tp kan..aku xtau pun dia kol ms tu.aku mamai kot jwb kol tp xsedar..

huhu blh plk aku bt ayt gtu kan..cian dia..dh la lps tu dia msg, aku sedar,aku dh bkak pat nk rply,tp xsmpat taip pape aku dh pgsan blk..huhu sedar2 dh kul 4pg..huhu..sori sgt b..nah i bg hadiah kt u eh b....

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



nah b...amik la cokolat ni b...cori tauuuuuu

:
:
:
:
:
:
lagi i bg ni...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:


tadaaaaaaaaaa.....bunga utk b.........amik la b......

:
:
:
:
:
lagi i bg...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:





mmmuuuuuuaaaaaaahhhhhhh!!!!!cayangggggggg b!!!!!!!!


tgk dh merah dh muka b^^..love u b!!!jgn majuk tau.... :-*

Tiada ulasan: