Sabtu, 30 April 2011

KAU PERGI...



~29Apr~


CHENTAHATIAKU dh grk.katanya 12jam br smpai.aku tgh mndi ms dia kol nk btau dh nk grk.lama sgt aku mndi,ada msg n byk mskol dia.pas mndi aku cek hp,ada msg dia ckp dh nk grk.apa lg,klam kbut aku kol,seb bek msh ada cvrge.kami gyut smpai dia dh xde cvrge n tpksa stp sbb dia blm s.asar lg.

dia ckp jgn nangis,aku ckp ye,pdhal dr td lg nangs,dr bc msg yg dia ckp nk grk lg T__T.Mn blh xnangs,lama tu xleh kntek lgsg,plg kmn pun 5 6 hr,lau x,myb 2mggu.lama tu....huuuu.lau lbh 2mggu cmne,uwaaaaaaaa!!hm,mlm aku kol ma abh,nk btau dia dh grk,lgpn dia suh kem slm.ckp2 jap je,mklum la xbrp ok lg.

lps stgh jam,ma plk kol aku.katanya abh suh kol.abh kata cian kt ank ppuan dia,kna tggl,xleh kntek plk tu.ma kata dgr suara lemah je,jgn nangs tau,tp td dgr cm dh bnjir je.huuuu ma prsn rpanya suara aku lain ms kol umh.pdhal dh lps bpe jam gak pas nangs br aku kol,sbb xnk diorg th aku nangs.huhuhu tp ma th sndri...uwaaaaaaa.

CHENTAHATIAKU,smpai ht u tggl kn i kn..tgn i skt ni..i nk ngadu ngn sape..sape nk tmn i mkn?sape nk kjt i sbuh.sape nk wish mrng?sape nk dodoi i?huuuu..lg satu,ngn sape i nk gaduh..huuu miss u b..i nk tdo dh ni.jap g bkak gmbr u wt tmn tdo.u pn cmtu gak tau!jga dr leklok tau.keja ht2,rjin2.ada cvrge t kntek i tau,miss u b,lebiu mmuahh3 :-*

Tiada ulasan: