Rabu, 27 April 2011

dia VS aku.....





dia..
mencurahkan aku kasih..
menaburkan aku syg..
menyirami aku dgn teguran..
mbajai aku dgn cinta..
aku..
yg sering menagih kasih..
yg slalu menharapkan sayang..
yg slalu memerlukan teguran..
yg sentiasa mendambakan cinta..



dia..
selalu menahan sabar..
selalu saja tenang..
selalu bersedia mengalah..
aku..
yg slalu gusar yg slalu tidak sabar..
yg slalu kalut yg slalu tidak tenang...
yg slalu mahu menang yg slalu tidak mahu utk mengalah..



dia..
memberi aku sinar..
memberi aku harapan..
memberi aku teduhan..
memberi aku bahagia..
aku..
yg mahukan sinar..
yg mengharapkan sbuah harapan..
yg memerlukan teduhan..
yg mengimpikan bahagia..


maka..
dia..
dan aku..
adalah berbeza..
tp saling melengkapi..(eh???ke dia je yg melengkapi aku?aku xmlengkapi dia ke??huhuhu ni kena tnya nih!!!=p)
saling mengasihi..
saling menyayangi..
saling merindui..
saling menyintai..
yg mengharapkan agr jalinan ini tersimpul rapi..(simpul mati ore klate kato..=p)
menuju jln bhagia yg d cari..^__^







Tiada ulasan: