Selasa, 30 April 2013

ADIK DATANG

 


Assalamualaikum !!


patik ni merajinkan diri je ni .  mata dh rasa ngntuk ni . tp demi mbuktikan bhwa diri tidak beromongan kosong , maka patik update la sepam .  blh la dr xada . kansssss : P


ok . 26 apr lps, adik aku dtg umh aku ni . saja nk hbskn hjg mggu . br ptg td blk ke ump kembali . ponteng kls hr ni 1 hari . sape ajar tah : P kekekeke


26 lps dia smpai dh kul 11 mlm . so xde g mn pun , trs blk je . sblm tu sggah mkn megi celup , kopok lekor n sotong celup tepung .  nyumssssss !!! tp kekenyangan giler . huhuhu . habis mkn , ajr adik bwk keta aku yg auto , dia xbiasa sbb keta dia manual . nk xnk dia kena bljr sbb esk dia nk jln2, maka dia kena g jmpt aku kt tmpt keja . sbb lau x , xsempat nk kuar sbb aku keja . lau blk umh dlu , nk smyg , siap2 , nk grk lg, mau kul9lbh br nk smpai somban . lupakan saje la lau cmtu hahahha : P


sok lusa, 27 28 tu aku keja . hbs keja kul 5 adik g amk aku kt tmpt keja . adik drve keta auto aku yoooo . hahaha seb bek ok . cuak jgk aku , hahaha . lps dia jmput , trus mnuju ke somban . misi utama , tgk wyg citer hantu thai . kami smpai sana dh 7 lbh, maka decide tgk tygn kul 1040hrs. sbbnya nk s.mgrb lg , nk mkn lg , nk round2 lg . maka nya amk la lmbt ckt .


melantak dlu sblm tgk wyg . hihi


round2 shoppg dlu : P


kena tipu ngn hantu . wakakakaka





ok . tensen dh aku ni . mana dgn tenet slow thp siput tetttt sakit pinggang . gmbr upld byk kali tp xde . dh taip pjg2 tiba2 xde plk . mengong . dh la ngantukss ni .


dah2 smbg psl citer ni . tjuk dia Long Weekend . dlm citer ni heroin kena tipu ngn hantu . wakakkaka ms 1st time seb bek sdr , tp ms ending citer lg skalu dia kena tipu ngn hantu . wakakaka jadinya ngn heroin skali amti . kahkahkah . aku knfius nk sdih ke nk gelak . muahahah ada ke kna tipu ngn hantu . mengong .


hbs citer , grk blk , smpai umh dlm kul 1lbh . mandi trus tido la ngntuks giler .


soknya 28apr xde g mn blk keja g mkn pstu tido je. ngantuks smlm tido lmbt . huuhu. lgpn soknya 29apr nk kuar lg n htr adik blk.


on 29th apr , kuar bf , pstu round2 pd walk , then grk g somban . adik nk hbs kan voucher buku yg dia dpt . aku samba bbrpa bjik . adk blnja . muahahaha

adik blnja . kekekek


lps setel bli buku2 , trs grk htr adk kt tmnal. blk tu aku plk round sorg2 kt giant pd . jumpa rantai cantekkkkkkk sgt tuk wita . rainbow kaler lg !!! tgk trus berkenan hehhe .  sbb utama beli adlh rantai lama dia dh xblh nk d besarkn lg . dh ketat huhu . yg ni blh besarkn lagi smpai longgar2 blh tkeluar dr kpala wita la !!! hohoho seb ebk jmpa , dh lama cari . eheheh rezeki wita laa dpt rantai baru !!


omey x wita kita dh bgaya ngn rantai br


lps dh setel bli apa yg nk bli , trus blk umh je .  ada lg brg2 nya , tp mls nk amik gmbr . muehehehe tido lg bgus . kekekeke gnite semua !! : *




Tiada ulasan: