Rabu, 10 Mac 2010

hujan air kelapa + kdai rncit ofis hour

1.hujan dh turun~~~~Alhamdulillah=))).stlah beberapa lama xhujan dan dgn keadaan yg sgguh pnas d mlysia ni skrg,kdtgan hujan adalah amt d harap2 kn.harap2 dgn hujan yg turun ni level air tadahan akn naik ke level yg stabil,memandangkan skrg ia berada d bwh paras kritikal.smpai air terpaksa d catu!!!ooo tidakkk..moga2 dgn hujan yg turun ni keadaan akn kmbali pulih..Amin......

2.ooo tetiba rasa nk minum air klapa la plk.huhu.skrg susah nk cari air klapa yg btul2 sdap.yg btul2 kena dgn slera.kbnyakannya dh d cmpur dgn air biasa.pstu air biasa lg byk dr air klapa.tu yg mnum xrasa apa.hlg nikmat rasa air klapa.huh~~~blk keja kena cari gak air klapa nih.klu x,xsng duduk n xtenang blk umah nnt.huhu.mntk2 la dpt beli air klapa yg btul2 sedap=)))

3.aku sgt tnsion ngn sebuah kedai rncit area tmpt keja aku ni.ada ke kdai rncit tu beroperasi ikt ofis hour??aku nk bli brg pn xblh.kdai rncit tu ada jual brg krg+brg bsh skali.yg aku tnsionnya,bila aku blk keja,nk sggah la beli brg,tp yg hampehnya,kdai rncit tu dh tutup.apa raaaaa~~~~org yg keja dh tentu la akn g beli brg wktu blk keja je.itu je ms yg ada.tp dia g tutup plk.kt dlm freezer aku tu dh xde pape.huh~~hampeh pnya kdai rncit.

Tiada ulasan: