Ahad, 7 Mac 2010

hp baru...lalalala~~~~

today aku gi karnival hp kt shah alam..aku g ngn my bro la,cm biasa=)), sape lg aku nk ajk klu bkn dia kn??huhu plan nk g kul 9,tp cm biasa la,masing2 bermalas2an tuk bersiap,jdk 9.30 br kuar cr srpn..huhu..lpas pekena roti cnai plus teh tarik kt kdai mamak, br kami bergerak mnuju ke sana.

tp bla smpai kt sna,aku rs sgguh la hampas, sbb ku sgka kn karnival besar tp xla bsar mn..actly aku dh lama nk tukar hp, sbb hp aku dh lama rosak,tp asyk tgguh2 je, sbb aku xsuka membazir..aku agk penjimat orgnya tau..(haha yeke????).d sebabkn krnval ni agk jauh, jadi kali ni aku mmg psti akn beli, sbb abg aku dh membebel2(*n dia ugut nk sekeh aku klu kali ni aku xbeli gak..hahaha!!) sbb aku slalu g survey, dah byk kali gak la,tapi xbeli2..

tgk pny tgk, round pny round, akhrnya, aku beli gak la,,aku beli yg sdg2 je hrganya,sbb aku kn xska membazir(hahaha ye la tu kn,dh xde duit xnak ngaku plk kn ngeh3~~)..so kt bwh ni ada beberapa gmbr ms aku ngn abg aku tgh nk membeli hp tersebut..

gmbr ni abg aku ambik tuk mengetest hp br


tgk la tu,gmbr ats je ok,gmbr bwh dh spet mata,tu la,org ckp nk amk gmbr dia dok bercakap lg,kn dh tersepet matanya..haha


tu saja tuk hr ni, aku msih lg berusaha mnyesuaikn diri gna hp br nih..msh menggodek2 sgala functionnya..ok la,mau rehat,esok mau kerja..pg2 lg dh kena bertolak sbb aku tido umh abg aku mlm ni..ooo harus keja lg..haip!!bersiap sedia!!kerja, kerja,kerja...lalalala~~~~

Tiada ulasan: