Jumaat, 14 September 2012

T.U.N.A.N.G


 :)

lbh krg 6bln yg lps, aku dh slmt jd tunangan org. doakn kami slmt mnuju prgkat yg strusnya ye ^^.

stkt ni dia memahami aku wpun taste kami xsama. hahaha slalu je nk beli brg aku ska tp dia plk xska n sblknya.

hehe kdg aku risau jgk akn perbezaan kami, tp kata org PERBEZAAN itulah yg jadi PELENGKAP pd suatu perhubungan.. ^^

jd kita think positive aje lah ye anak2 ye..

hehe pe pn, i <3 lah="lah" sayang="sayang" u="u">!!! hehe tetibe khennnnnnnn!!

anyway mjls ptnangn kami kcl2an shja. plmn pn wt sndri je. stkt itu sje lah kekreatipan dahku ini.muahahaha.

n lg 1, mekap aku disaster giler. cehhhh. xsggup aku nk letak. t kang korg lari keliling umh igtkn HANTU GOMAK mana tiba2 mnyerang blog aku. muahaha jd tgk print scrn ajo lah ye. xhengen mak nk tnjuk muka mak yg cun hamattttt tuh.kahkahkahkah.zassssssssssssssssssss!!!!


2 ulasan:

Unknown berkata...

Amin... semoga ke jinjang pelamin dan seterus sterusnya.... kekal selamanya...

ladybird rena berkata...

maceh a.epi ;)