Jumaat, 19 Ogos 2011

seperais





hari tu blk kg..
12aug mlm nek tren dr srmbn..
blk skali n fmly a.yo..
wt seperais tuk ma abh..seb bek jadi..


seperais tuk MKN skali..
tp xjadi..

huahuahua
sebab dia korek pny korek pny korek..
tpecah gak rhsia..
huhu
kuciwa daku..


alang2 dia tahu..
maka, jadi la dia supir ksyangn ku..
hehehe..
dia yg jmput kami kt stesen n bwk kami blk umh..
seperais tuk ma abh superduper mjadi..
hikhik..
i likeeeeeeee~~~~
tq b tlg kami..
hihi


aku g bkk posa umh MKN..
xsmpat pun jmpa abh dia,dia dh blk keja..
mak dia dh pnh jmpa..
g hr tuh ada abg ngn adik dia skali..
huhu..segan..
aku mkn plg lmbt habis..
huhu
itu xdpt d nafikan lg..
aku mmg sntiasa yg terakhir habis..


g umh dia,lg btmbah2 lmbat la aku mkn..
huhu
seb bek dia ngn bek ht nya tmbah nasi..
tmn kn aku mkn..
huhu tq b..

lau x segan giler aku mkn lmbt giler..
huhu


pstu dia dtg gak mlm tu..
mkn mee kuah ma..
cian dia dh knyg tp mkn jgk..
heeeee


aku blk jap je..
15aug mlm dh nek tren blk pd..
MKN htr skali..
heheh suke3..
yg xsuke sbb jap sgt blk..
huhu
t len kali ada masa kita jmpa lg ye b..
tq spnjg i blk..


:)






Tiada ulasan: