Rabu, 20 Oktober 2010

hakikat..

Hakikat..
Wpun pht..
Hrus d telan jua..
Jika engkau mrasai pedihnya..
Aku pastikn lbh dr itu..Krna yg melaluinya adlh aku..
Sdgkn kamu br muncul dlm hidup ku..


Hakikat..
Wpun pedih wpun pht wpun sukar..
Aku ttp hrus mengakuinya juga..
Walau aku pnya plhn utk tdk mnyataknnya..
Tp aku memilih utk mngakuinya..
Wpun kau xpnh btanya..
Krna aku mahu jujur..


Hakikat..
Wpun sakit wpun perit..
Itu hrga yg harus ku byr..
Itu rs yg harus ku tanggung..
Di ats kesilapan yg lalu..
Yg xdpt ku kmbalikn..
Hnya dpt ku sesali..


Hakikat..
Walau sesukar manapun,hrus aku trma..
Andai dpt ku undurkn masa..
Xmgkn aku melakukannya..Tp apa kn daya..
Smuanya telah terjadi..Apa yg dpt ku lakukn hr ini..
redha dgn apa yg telah berlaku..
Mulakn hdup br..
Hdup yg lbh baik dr smlm..
Senyum.....................^_^

Tiada ulasan: