Jumaat, 26 Februari 2010

nk ke mana ye?

slm semua..jmpa lg=))).bosannya bila kna bekerja d hari cuti ni..asyk2 keja je kn..uhuk2..apa nk buat..kuli..bgtu la keadaannya.nk rht jdk la boss kn???xpn, jdk isteri boss. haha xpasal2 kena pelempang ngn isteri boss karg.ahaks~~xmo2..xbek...

sok sbtu still kena keja.even halfday, tp depends pd keja gak.andai keja aku blmbak,xde mknanya pktaan "halfday" tuh..haishhh~~~keja lagi~~~ths weekend turn aku standby, hope xde pape keja time tuh.sbb aku br je kol abg aku tnya dia apa plan mggu nih.n jwpnya..xtau lg.lalu aku wt2 tnya, "niyang rapik bla start eh?" padahal dh tau..haha.then dia ckp,"haaa ok la,nk g tgk weekend ni la" dan aku pn apa lagi.."NK IKUT2!!!" hiks~~~

so kptsnnya sdh d bt,ahad InsyaAllah,if xde pape, kmi akn kluar date berdua tuk kesekian kalinya..dan yg bestnya aku xyah g umh dia, dia yg akn dtg umh aku.hiks~~~hepinya,xyah drive g umh dia.xlarat sbb jln sgt berliku2 n berbukit.so i'm waitg for this sunday..xsabar nk hlg kn tnsion aku nih.enjoy d movie n xyah pk keja!!yes!!bgus!!haha..ahad,cepat la tiba=)))

Tiada ulasan: