Sabtu, 14 Disember 2013

HERO @ HEROIN MAYA




Salam..

haih. dh lama jgk xupdate kn. bkn xde benda nk d luah. tp aku ber pk baaaaaaaaaaaaaaanyaaaaakkkkkkkkkkkkk5555555 kali kalau nk meluahkan perasaan kt maya ni. knp ?? sebabbbbbbbbbb.....

  • bkn tmpt yg sesuai
  • ada benda yg xptut org luar th
  • menunjukkan ketidakmatangan
  • blh mgguris ht org lain
  • blh tjadi slh phm ( kta mksd kn org lain tp org lain yg trasa. kn ke payah gtu ?? )
  • ada bnda yg nk d btau, tp ia sbnrnya adlh rhsia
  • ada benda yg nk d btau, tp ia sbnrnya surprise ( xjd suprise la nnt , ye dop ?? )
  • nnt org mnyampah ( sbb aku pn kdg ( read : SELALU  ) mnyampah tgk . kakakaka !! )
  • xperlu kot nk terlalu xpose ( pose aku byk dlm keta je. prsn x ?? tetibe. )
  • Bahaya pn ye jgk ( prsn x, kdg ada yg btau dia skrg ada kt mn, skrg suami xde kt umh . bahaya ok )
  • si tunang pn xbpe ska kekekeke


so, memandangkan byk sgt KENEGETIPANNYA, maka adlh lbh baik diam2 je. hahah, tp kdg aku ada gakk luah prsn, kdg xtertahan , pe nk bt kn. hahah. tp at least aku cuba, utk TAK MENFILEMKAN KISAH HIDUP AKU D ALAM MAYA. Lau korg rs nk jd hero / heroin, blh la perihalkan kisah hdp korg kt alm maya. bila lg kn nk merasa jd hero / heroin muahaha . tp aku rs, korang xlayak pun (KAHKAHKAH) , jd xpayoh lerrrrr yerrr ( EH. AKU CKP KT DRI AKU SNDRI. JGN TRASA PULAKSSS ) (^ ____~)V



Tiada ulasan: