Jumaat, 13 September 2013

J A R A N G 2 ~ ~ ~



Assalamualaikum!!

Hallluu !!!

Apa yg jarang2 tu!! hehe aku ni la ,jrg2 yg amat la update blog. aku th xde sape kisah pun. hahaha. cuma nya d masa dpn nanti, apa yg nk aku ttp tuk mggamit memori lalu kn lau xde sjrah yg aku tggalkn scara faktanya. haha. sbnrnya mmg aku bt blog pn bkn la utk nk jaja kisah diri, tp lbh kpda utk kng2an aku d masa mdtang nnt. cuma tu la, KEMALASAN TAHAP DEWA adalah PEMUSNAH SEGALA IMPIAN. hahaha

kelip2 mata, kelip2 mata, rupanya dh 2bln aku xupdate. yg sblm tu pn xupdate 2bln jgk. huu. sbnrnya TERDETIK nk update tu ada. SUNGGUH. BYK KALI SGT. tp skli lg, PENJAHAT SI ' KEMALASAN ' tu mnyerang. apa la daya. tu yg jd tertunda2 tu!!

raya pn aku xupdate kn!! huh!! dasar !! hukhuk. memandangkan dh sbln lbh raya berlalu, maka mood tuk update ry jgk tlh trut sama blalu. muehehehe. jd rasanya mmg xupdate la dh kot. huhu.

ok, berbalik kpd crita hr ni. yg tiba2 rajin plk kn. hahaha. yg sebenar2nya, ini kn bknlah rjin, tp KEBOSANAN. haha dh kbtln ada wifi plk kn. blh la update blog sedas. huhu

aku actually skrg brada d satu negeri di dlm malaysia terchentaaa. hahah. tlg cover bdk sini, ada keja lain. aku akn g ofs bla ada keja je. bla xde aku lepak la dlm htl smpai lebammmm. hhuhu tu psl thp kbsanan aku tggi. maka rjin la scara xsngajanya nk update blog ni.


inilah org kebosanan tu (cmpur gmbr lama)

dok sini, dpt la aku kuar mkn2 ngn tunangan. curi2 ms time dia n aku sama2 free. huu jrg2 dpt jmpa kn. 
gmbr jrg snap sbb camera aku xlawa sgt. mklum lah hp murah. hehe. tp ada la jgk bbrapa kpg, tp gmbr yg kuar br2 ni, bkn yg skrg. hehe. gmbr lama pn xkesah jnji blh bt mlepas rindu. heheh


* i suka cara u pndg i dlm gmbr tgh tu. knp tgk i gtu???hahah*




eh. itu je yg aku nk update. hahah nk buh gmbr je sbnrnya. muehaha. dh buh gmbr mls dh la nk update. Aci x ???
kekeke tiba2 cm blur xtau nk ckp apa dah. heee tuk tunangan,

" Thanks for these lovely moments we having together for a couple of days i am being here "

" maceh sgt2 salu byk bsabar ngn i . i th i yg salu mulakn. hukhuk . "

" i love u "



" tunangan, pls do love me forever ^^ "

**eglsh grmr bterabur ada aku kesah?? hahaha. babai ollsss. ASSALAMUALAIKUM !!!





Tiada ulasan: