Ahad, 6 Januari 2013

ZAMAN SEKOLAH RENDAH ~@ sekolah ~ part 5



pernah dgr HOMEWORK PERDANA ???


ok, sekolah aku kira sekolah cmrlang jgk la. so demi nk mjaga nama baek sekolah n thp kcmrlgn sekolah, phk sekolah selalu akn sediakn homework prdana ni. kalau nk th, homework perdana ni akn d beri pd pljr2 bila cti akhr thn sekolah.


homework perdana ni sgt byk n sgt tebal hokeeeyyyyy !!!! semua subjek akn d bg homework perdana ni, dan kami d kehendaki mbuatnya semasa cuti sekolah. bila bkak sekolah awl thn nanti, ckgu akn cek . huhu tp tahu2 je la aku yg rajin hamattttt ni kn ???


kekekek. hmwork yg ckgu bg ckt2 tu pn mls2 je nk bt, ni apatah lg setambun gtu .  time cti plk tu .  mmg takkkkkkkk la kn . hahaha maka pnydahnya cmne ??? hehehe cer teka cer teka ???


hohoho ofkos la esok lusa nk bkk sekolah br aku pulun buat kn. siap esk hr mula2 sekolah, hr ni xtido ok, siapkn homework yg setambun ni . hohoo padan muka !! yg jd mgsa, ma la mnuggu aku siapkn homework, lg pn ada yg aku xth , nk kena tnya ma kn . hehe


pstu sok g sekolah glabah lau ada yg xsmpat siap @ xtau cmne nk bt. heheheh mcm2 kngn ms zmn sekolah. nakal mmg nakal, tp bljr aku xabaikn. heheh susah pyh ma abh htr bljr kn, haruslah bhgiakn mreka dgn kjyaan kn3 : )


Tiada ulasan: