Ahad, 6 Januari 2013

ZAMAN SEKOLAH RENDAH ~ @sekolah ~ part 1



hihi..

kali ni psal sekolah rendah. igt nk crita ms taski. tp kck sgt kot, xbyk yg dpt aku igt. mkn n main je kejanya. haha. so xpela kita lgkau cite psl sklh rndh trus.


aku sekolah rendah selekeh giler. eleh mcm la korg cun kn ms tu. hahah aku blh knpem kn lau ppuan tu, tudungnya senget benget . terkebelakang. nampak ank tudung. nampak rambut pn hadooooo. hahah. haaaaaaaa xpun msti tudung keras kn? eleh letak yg cver plstk tuk buku scrap tu. pstu ptg mskkn kt dlm @ celah tudung. kan3 ???? tipu lau xde bt. hahahahha sbb aku pn pnh buat.


ok ekceli slain tudung apa yg lbh selekeh lg adlh aku seorg yg bercermin mata. n spek aku besar gedabak ok. SEKARANG BR AKU PRASAN !!! omg. hahah dulu aku rasa cun jelita menawan  ok je pkai spek tu. skrg br prsn yg besor bebenor spek aku tu. hahaha xpela itu dulu. skrg aku dh membesar sbg seorg wanita yg ayu cntik jelita idaman semua jejaka. ok. sila muntah skrg. hahaha. tp skrg aku msh prefer spek yg besar, mnampakkn aku lebih matang, maklumlah aku kn nmpk muda remaja gtu.mueheheheh.


ok apa yg aku nk citer adlh aku ni agk kasar jgk orgnya. kira lau org kacau aku, aku balas blk.


dulu, ms aku sekolah rendah, ada budak kelas aku selalu ejek aku dgn sorg bdk laki kls aku ( ggelar ore klate pggil ). lau encem tu cuke gak la kita kn. hahahaha. ini ????? bdk laki tu lembut ok !!! omg . mmg la aku marah, xska. hohoho


cmne tiba2 diorg blh ejek aku?? aku rasa sebb aku duduk partner ngn dia. aku pn xigt masa tu knp aku blh duduk dgn dia. myb ckgu aturkn ? atau myb dh xde plhn ?? huhu aku pn xtau. yg penting AKU BUKANLA SUKARELA nk dok situ. huhu.


ok budak kelas aku ejek2 la aku ngn dia kn. aku memang xsuka. xsuka sgt org ejek aku gtu. lain la kalau ejek dgn org yg aku suka kn ??? eh. gatal. hahah.


penah bdk kelas aku, ktorg pggl matju, asyk la xbhenti xpnt2 ejek aku ngn  bdk tu. ok lupa plk mntion nama bdk tu, cikpirul. ok aku ni kn garang. apa lg, aku amk pnyapu dlm kelas, aku kejar nk pukul dia. lari keliling kelas ok. hohohoh tahu pn takut !!!!!!!! geram btul aku, aku xsuka lg  di ejek2nya. huh!!


cmne dasat x aku?? haha. pduli hape kn ??? aku xsuka lg nk ejek kn. haha tp skrg dia dh membesar bgai juara. haha h gumuks dr dlu. tp muka menten la. sbijik kot. xbrubah. hahah. dan kini matju dh keja n bmoto besr ok. hahah keja sbgi apa aku xsure, aku xamk th sgt. hehehe.


o lupa plk nk btau cikpirul tu aku xth dia msh lembut @ x, tp dh kurang ckt kot. sbb dia skrg keja apa tau ???? guest wht ???? ASKAR !!!! oh my !! hahaha xpenah aku sgka. kekekek. n jgk dh ada awek. hahaha so x lembut dh la kot eh3. haha


ok ada lg satu, sambg kt part 2 la eh. rasa cm dh pjg bjela entri ni. kang tejojol bijik mata nk habis kn. daaaaaa~~~~



Tiada ulasan: